Social media analytics : techniques and insights for extracting business value out of social media / Matthew Ganis, Avinash Kohirkar

Livre

Ganis, Matthew. Auteur | Kohirkar, Avinash. Auteur

Edité par IBM Press - 2016

"Social Media Analytics is the complete insider's guide for all executives and marketing analysts who want to answer mission-critical questions and maximize the business value of their social media. Two leaders of IBM's pioneering Social Media Analysis Initiative offer thorough and practical coverage of the entire process: identifying the right unstructured data, analyzing it, and interpreting and acting on the knowledge you gain. Their expert advice, practical tools, and detailed examples will help you learn more from all your social media conversations, and avoid pitfalls that can lead to costly mistakes"--Back cover

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Le travail invisible des données : éléments pour une sociologie des infrast...

Livre | Denis, Jérôme (19..-....) - sociologue. Auteur | 2018

La 4e de couverture indique : "Ouvertes, massives, brutes... les données sont aujourd'hui au coeur de nombreux débats. Les optimistes y voient une ressource naturelle dont la récolte et la circulation sont en passe de révoluti...

The monetization of technical data : innovations from industry and research...

Livre

The monetization of data is a very young topic, for which there are only very few case studies. There is a lack of strategy or concept that shows decision-makers the way into the monetization of data, especially those who have dis...

Human-centered social media analytics / Yun Fu, editor

Livre | 2014

This book provides a timely and unique survey of next-generation social computational methodologies. The text explains the fundamentals of this field, and describes state-of-the-art methods for inferring social status, relationshi...

Data mining techniques : for marketing, sales, and customer relationship ma...

Livre | Berry, Michael J. A.. Auteur | 2004 - 2nd ed.

Data science for business : [what you need to know about data mining and da...

Livre | Provost, Foster. Auteur | 2013

LA 4e de couverture porte : "This broad, deep, but not-to-technical quide introduces you to the fundamental principes of data scicence and walks you through the data-analytic thinking" necessary for extracting useful knowledge and...

Data mining and market intelligence for optimal marketing returns / Susan C...

Livre | Chiu, Susan. Auteur | 2008

Cover. Contents. Preface. Biographies. Chapter 1 Introduction. Strategic importance of metrics, marketing research and data mining in today's marketing world. The role of metrics. The role of research. The role of data mining. An ...

Du même domaine

Les pouvoirs du sacré : une alternative au récit du désenchantement / Hans ...

Livre | Joas, Hans (1948-....). Auteur | 2020

"Les pouvoirs du sacré pose une question brûlante : celle de la place persistante du sacré et de la religion dans la vie sociale contemporaine. Ni une vision linéaire de la sécularisation comme déclin progressif et mondial de la r...

Spiritualité et pouvoir : les ambiguïtés de l'autorité religieuse / Matthew...

Livre | Wood, Matthew (1970-2015). Auteur | 2021

Les pratiques religieuses contemporaines, marquées à la fois par l’individualisation, le déclin de l’institution et l’essor de nouvelles «spiritualités», peuvent sembler à première vue évacuer les enjeux de pouvoir et d’autorité, ...

L'évaluation pour quoi faire ? / [sous la direction de Jean-Philippe Melchi...

Livre | Melchior, Jean-Philippe (1960-....). Directeur de publication | 2022

Si, au cours des dernières décennies, l'évaluation a pris un visage menaçant voire anxiogène tant à l'école que dans les entreprises, en raison de la pression permanente à la performance et à la réussite, faut-il en conc...

Santé et maladie : analyse d'une représentation sociale / Claudine Herzlich

Livre | Herzlich, Claudine (1932-....) - sociologue. Auteur | 1969

Le Couple : angoisse ou équilibre

Livre | Lestapis, Stanislas de (1903-1999). Auteur | 1969

La culture du pauvre : étude sur le style de vie des classes populaires en ...

Livre | Hoggart, Richard (1918-2014). Auteur | 1970

Protestation élevée au nom de l'objectivité contre les poncifs aristocratiques ou populistes qui s'interposent entre les classes populaires et ses observateurs, nécessairement intellectuels ou bourgeois, "The uses of literacy"...

Chargement des enrichissements...