Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Leading change / John P. Kotter

Livre | Kotter, John P. (1947-....). Auteur | 2012

From the ill-fated dot-com bubble to unprecedented M&A activity to scandal, greed, and, ultimately, recession -- we've learned that widespread and difficult change is no longer the exception. It's the rule. The author's eight-step...

Accélérez ! : oser l'agilité / John Kotter

Livre | Kotter, John P. (1947-....). Auteur | 2017

La 4e de couverture indique : "C'est une scène familière aujourd'hui dans les organisations : une nouvelle menace concurrentielle ou une belle opportunité émerge, vous lancez rapidement une initiative stratégique pour y répo...

Le Leadership : clé de l'avantage concurrentiel / John Kotter

Livre | Kotter, John P. (1947-....). Auteur | 1990

Du même sujet

Good to great : why some companies make the leap... and others don't / Jim ...

Livre | Collins, James Charles (1958-....). Auteur | 2001

Valuation : measuring and managing the value of companies : [University Edi...

Livre | Koller, Tim. Auteur | 2020 - 7e édition

"Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, University Edition is filled with the expert guidance from McKinsey & Company that students and professors have come to rely on for over nearly three decades. Now in its s...

Stratégies d'entreprises en développement durable / ouvrage collectif sous ...

Livre | Reynaud, Emmanuelle (1969-....). Directeur de publication. Auteur | 2010

Start with why : how great leaders inspire everyone to take action / Simon ...

Livre | Sinek, Simon. Auteur | 2019

Why are some people and organizations more innovative, more influential, and more profitable than others? Why do some command greater loyalty? In studying the leaders who've had the greatest influence in the world, Simon Sinek dis...

S'inspirer des start-up à succès / Adrien Tsagliotis

Livre | Tsagliotis, Adrien. Auteur | 2019 - 2e édition

"Pourquoi Ben Silbermann prend-t-il le temps de déjeuner chaque semaine avec un utilisateur de Pinterest ? Pourquoi Brian Chesky, dirigeant d'Airbnb, a-t-il choisi d'abandonner son appartement pour aller dormir chez ses clients ?...

Stakeholder theory : the state of the art / R. Edward Freeman, Jeffrey S. H...

Livre | Freeman, R. Edward (1951-....). Auteur | 2010

Chargement des enrichissements...