Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Gestion de la production, acteurs, techniques et politiques / P. Baranger,....

Livre | Baranger, Pierre (1935-2004) - professeur de gestion à Rennes I. Auteur | 1987

Gestion de la production / P. Baranger,...

Livre | Baranger, Pierre (1935-2004) - professeur de gestion à Rennes I. Auteur | 1987

Le numérique : économie du partage et des transactions / Godefroy Dang Nguy...

Livre | Dang-N'Guyen, Godefroy (1952-....). Auteur | 2014

Du même sujet

Essentials of services marketing / Christopher Lovelock, Jochen Wirtz, Patr...

Livre | Lovelock, Christopher H. | 2009

A comprehensive guide to marketing in service industries that covers consumer behavior, development of products, distribution of services, setting prices, promotion, balancing demand against productive capacity, managing relations...

Services marketing : concepts, strategies, & cases / K. Douglas Hoffman, .....

Livre | Hoffman, K. Douglas. Auteur | 2017 - 5e édition

Services marketing : integrating customer focus across the firm / Valarie A...

Livre | Zeithaml, Valarie A.. Auteur | 2009 - 5th ed.

This textbook provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice and strategy. Customer behaviour, expectations and perceptions are discussed early on in the text to form the basis for understandin...

Marketing et stratégie des services / Pierre Eiglier

Livre | Eiglier, Pierre. Auteur | 2004

Marketing business to business / Philippe Malaval

Livre | Malaval, Philippe. Auteur | 2001 - 2e édition

Le marketing des services / Denis Lapert, Annie Munos

Livre | Lapert, Denis (1947-....). Auteur | 2009 - [2e édition]

Chargement des enrichissements...