The Google way : how one company is revolutionizing management as we know it / by Bernard Girard

Livre

Girard, Bernard (1946-2014). Auteur

Edité par No Starch Press. San Francisco (Calif.) - 2009

Rebels with a cause. A new economic model. Three iconoclasts at the top. Recruiting the best. The 20 percent rule. Colleagues are the best judges. An innovation machine. Like a Swiss army knife. For the love of math and measurement. Keep the teams small. Coordination through technology. The secret is in the factory. Automating sales and user relationships. Putting users in charge. Is Google's growth sustainable?. Can Google evade conformity?. A look ahead.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Le modèle Google : une révolution du management / Bernard Girard

Livre | Girard, Bernard (1946-2014). Auteur | 2008 - [2ème édition actualisée et augmentée]

Aristote, leçons pour (re)donner du sens à l'entreprise et au travail / par...

Livre | Girard, Bernard (1946-2014). Auteur | 2010

Du même sujet

Google : how Google works / Eric Schmidt and Jonathan Rosenberg, with Alan ...

Livre | Schmidt, Eric (1955-....). Auteur | 2014

La 4e de couverture indique : "Schmidt and Rosenberg explain how technology - the internet, mobile and cloud computing - has shifted the balance of power from companies to consumers. The companies that will thrive in this ever-cha...

Faire de la veille : collecter, traiter, analyser et diffuser l'information...

Livre | Balmisse, Gilles. Auteur | 2023 - 2e édition

Mieux appréhender les évolutions de l'environnement, identifier les opportunités et les menaces sur son secteur d'activité, avoir un appui solide pour la décision et contribuer au développement de son activité sont autant d...

Exploring strategic change / Julia Balogun, Veronica Hope Hailey

Livre | Balogun, Julia. Auteur | 2004 - 2nd edition

Leap : how to thrive in a world where everything can be copied / Howard Yu

Livre | Yu, Howard. Auteur | 2018

Introduction: How competition works. Part I: What happened. The piano war: when strength becomes a weakness ; The first advantage of a pioneer: when competition works like a mudslide ; The second advantage of a pioneer: how knowle...

Good to great : why some companies make the leap... and others don't / Jim ...

Livre | Collins, James Charles (1958-....). Auteur | 2001

Organizational change for corporate sustainability / Suzanne Benn, Melissa ...

Livre | Benn, Suzanne. Auteur | 2018 - Fourth edition

La quatrième de couverture indique : "Since this classic book was first published in 2003, sustainability has increasingly been accepted as standard business practice for leading corporations, while the science itself has revealed...

Chargement des enrichissements...