Branding yourself : how to use social media to invent or reinvent yourself / Erik Deckers, Kyle Lacy

Livre

Deckers, Erik. Auteur | Lacy, Kyle. Auteur

Edité par Pearson/Que - 2018 - Third edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

What's next, Gen X ? : keeping up, moving ahead, and getting the career you...

Livre | Erickson, Tamara J. (1954-....). Auteur | 2010

Shaping Generation X : your teen years. Taking stock : Generation X today. What are they thinking? : the other four generations. What do you want? : resetting your life and work priorities. A hard look at the options ahead : the r...

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all t...

Livre | Haig, Matt. Auteur | 2011 - [2e édition]

Global brand strategy : world-wise marketing in the age of branding / Jan-B...

Livre | Steenkamp, Jan-Benedict E.M. (19..-....) | 2017

"Steenkamp introduces the global brand value chain and explains how brand equity factors into shareholder value. The book equips executives with techniques for developing strategy, organizing execution, and measuring results so th...

The start-up of you : Adapt to the future, invest in yourself, and transfor...

Livre | Hoffman, Reid. Auteur | 2013

Le personal branding quand on n'aime pas se mettre en avant : pour une comm...

Livre | Beauchesne, Marie (19..-....). Auteur | 2023 - [2e édition]

Que vous soyez au début de votre carrière ou un professionnel aguerri, votre travail (malheureusement) ne parle pas de lui-même. Savoir parler de soi et se valoriser est devenu indispensable, mais c'est aussi un exercice qui peut ...

Chargement des enrichissements...