Profit from the core : a return to growth in turbulent times / Chris Zook with James Allen

Livre

Zook, Chris. Auteur | Allen, James (1960-....). Auteur

Edité par Harvard Business Press. Boston (Mass.) - 2001 - [Edition mise à jour]

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Stall points : most companies stop growing - yours doesn't have to / Matthe...

Livre | Olson, Matthew S.. Auteur | 2008

Business development / Jérôme Gayet

Livre | Gayet, Jérôme. Auteur | 2010

Résoudre le dilemme de la croissance : le modèle Build-Borrow-Buy / Laurenc...

Livre | Capron, Laurence. Auteur | 2013

Design thinking for business growth : how to design and scale business mode...

Livre | Lewrick, Michael. Auteur | 2022

"Design Thinking for Business Growth delivers an eye-opening, fresh approach to designing and scaling business models and ecosystems. In this book, Michael Lewrick delivers a comprehensive procedural model for the design, developm...

Stratégie pour une entreprise compétitive : dirigeants, transformez votre e...

Livre | Gouillart, Francis J.. Auteur | 1993 - 2e édition

De la vision à l'action : vade-mecum du management stratégique / Stéphane A...

Livre | 2001

Chargement des enrichissements...