Cross-cultural marketing / edited by Robert Rugimbana and Sonny Nwankwo

Livre

Edité par Thomson. London - 2003

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Marketing management : a cultural perspective / edited by Lisa Peñaloza, Ni...

Livre | 2012

Le management interculturel / Sylvie Chevrier,...

Livre | Chevrier, Sylvie (1967-....). Auteur | 2003

The presidentialization of political parties : organizations, institutions ...

Livre | Passarelli, Gianluca (1976-...). Éditeur scientifique | 2015

Modernization and postmodernization : cultural, economic, and political cha...

Livre | Inglehart, Ronald F. (1934-2021). Auteur | 1997

Negotiating globally : how to negotiate deals, resolve disputes, and make d...

Livre | Brett, Jeanne M. (1945-....). Auteur | 2014 - Third edition

Face, harmony, and social structure : an analysis of organizational behavio...

Livre | Earley, P. Christopher. Auteur | 1997

Chargement des enrichissements...