Social media analytics with big customer data : some marketing support applications

Archive ouverte : Communication dans un congrès

Moulins, Jean-Louis | Calciu, Michel | Francis, Salerno

Edité par HAL CCSD

International audience

Consulter en ligne

Suggestions

Du même auteur

Les calculs sur données-client massives sont-ils trop importants pour être ...

Archive ouverte: Article de revue

Moulins, Jean-Louis | 2016-12

International audience

Small is beautiful but scalable is better. Scalable Marketing Decision Supp...

Archive ouverte: Communication dans un congrès

Moulins, Jean-Louis | 2017-01

International audience

Small is beautiful but scalable is better. Scalable marketing decision supp...

Archive ouverte: Proceedings / Recueil de communications

Calciu, Michel | 2017

International audience

Du même sujet

Ethics and cancer: main theme in human and social sciences in a first-degre...

Archive ouverte: Article de revue

Aiguier, G. | 2013-06-15

International audience

Reinventing science and technology entrepreneurship education: The role of ...

Archive ouverte: Article de revue

Yami, Saïd | 2021-03

International audience

« Conciliation vie privée vie professionnelle » : plusieurs termes pour une...

Archive ouverte: Article de revue

Verstaevel, N. | 2020-12-31

The role of the leverage effect in the price discovery process of credit ma...

Archive ouverte: Article de revue

Zimmermann, Paul | 2021-01-31

Combating climate change and controlling energy demand: introduction to the...

Archive ouverte: Article de revue

Aubrée, Loïc | 2017-07-28

International audience

New indices to characterize drawing behavior in humans (Homo sapiens) and c...

Archive ouverte: Article de revue

Martinet, Lison | 2021

International audience

Chargement des enrichissements...