Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

No logo : la tyrannie des marques / Naomi Klein

Livre | Klein, Naomi (1970-....). Auteur | 2001

No logo : no space, no choice, no jobs / Naomi Klein

Livre | Klein, Naomi (1970-....). Auteur | 2001

No logo : la tyrannie des marques / Naomi Klein

Livre | Klein, Naomi (1970-....). Auteur | 2001 - Édition augmentée

Du même sujet

No logo : la tyrannie des marques / Naomi Klein

Livre | Klein, Naomi (1970-....). Auteur | 2001

International financial management / Cheol S. Eun, Bruce G. Resnick

Livre | Eun, Cheol S.. Auteur | 2018 - 8e éd.

"International Financial Management provides students with a foundation for analysis that will serve them well in their careers ahead. The decision-making process is presented through the text with the goal of teaching students ho...

Sociologie de l'opinion publique / Théophile Bagur, Cyril Jayet, Hugo Touze...

Livre | Bagur, Théophile. Auteur | 2020

"L'opinion publique est à la fois omniprésente et difficile a définir. L'ouvrage propose d'éclairer cette notion opaque mais essentielle en présentant la recherche internationale contemporaine sur ce thème majeur de notre vi...

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

No logo : la tyrannie des marques / Naomi Klein

Livre | Klein, Naomi (1970-....). Auteur | 2001 - Édition augmentée

International financial management / Cheol S. Eun, Bruce G. Resnick, Tuugi ...

Livre | Eun, Cheol S.. Auteur | 2024 - 10th edition

"International financial fanagement provides students with a foundation for analysis through a text that is well-organized, comprehensive, and provides up-to-date coverage of the topics. Like the first eight editions, it is writte...

Chargement des enrichissements...