Global marketing / Svend Hollensen

Livre

Hollensen, Svend. Auteur

Edité par Pearson Education Ltd. Harlow - 2014 - 6th edition

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen

Livre | Hollensen, Svend. Auteur | 2011 - Fifth edition

Essentials of global marketing / Svend Hollensen

Livre | Hollensen, Svend. Auteur | 2012 - 2nd ed.

Global marketing / Svend Hollensen

Livre | Hollensen, Svend. Auteur | 2020 - 8th edition.

La quatrième de couverture indique : "Globalization is the growing interdependence of national economies - involving primarily customers, producers, suppliers and governments in different markets. Global marketing therefore refle...

Du même sujet

Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen

Livre | Hollensen, Svend. Auteur | 2011 - Fifth edition

Global marketing / Warren J. Keegan,... Mark C. Green,...

Livre | Keegan, Warren J.. Auteur | 2005 - 4th edition, [International edition]

Les indomptables : figures de l'anorexie / Ginette Raimbault, Caroline Elia...

Livre | Raimbault, Ginette (1924-2014). Auteur | 1989

Financial accounting / Robert Libby, Patricia A. Libby, Frank Hodge

Livre | Libby, Robert. Auteur | 2022 - Eleventh edition

Essentials of global marketing / Svend Hollensen

Livre | Hollensen, Svend. Auteur | 2012 - 2nd ed.

Global marketing / Svend Hollensen

Livre | Hollensen, Svend. Auteur | 2020 - 8th edition.

La quatrième de couverture indique : "Globalization is the growing interdependence of national economies - involving primarily customers, producers, suppliers and governments in different markets. Global marketing therefore refle...

Chargement des enrichissements...