Branding / Robert Jones

Livre

Jones, Robert (1957-....) - stratège. Auteur

Edité par Oxford University Press - 2017

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be

Autres documents dans la collection «Very short introductions»

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

L' anglais en licence / Hervé Mayer, Cécile Beaufils, Robert Jones... [et a...

Livre | Mayer, Hervé (1986-....). Auteur | 2018

Anglais : khâgnes / Hervé Mayer, Cécile Beaufils, Pierre-Yves Coudert... [e...

Livre | Mayer, Hervé (1986-....). Auteur | 2018 - Nouvelle édition

Du même sujet

Droit de la propriété industrielle. Tome 1, Marques et autres signes distin...

Livre | Passa, Jérôme (1968-....). Auteur | 2009 - 2e édition

The confusion test in European trade mark law / Ilanah Fhima and Dev S. Gan...

Livre | Fhima, Ilanah Simon. Auteur | 2019

Présentation sur le site de l'éditeur : "Historically, likelihood of confusion has been the core infringement test for trade mark law, and it remains the most frequently applied test in infringement actions by far. However, ther...

L' atteinte à la marque renommée / Michal Bohaczewski,...

Livre | Bohaczewski, Michal. Auteur | 2022 - Édition mise à jour

L'ouvrage propose une étude sur le régime spécial de protection élargie de la marque renommée. L'analyse tient compte de la législation française modifiée par l'ordonnance n° 2019-1169, ayant transposé la directive n° 201...

Trademarks and fashion : a first survey in different parts of the world / D...

Livre | Sappa, Cristiana (19..-....). Auteur | 2020

"Trademarks are strategical tools for ensuring a competitive advantage for businesses active in the fashion field. Fashion industry is of a growing importance in different countries around the world, such as US, Japan, South Corea...

Consumer behavior and marketing strategy / edited by Benedict Hunt

Livre | Hunt, Benedict. Auteur | 2018

Chargement des enrichissements...