Principles of marketing for a digital age / Tracy L. Tuten

Livre

Tuten, Tracy L. (1967-....). Auteur

Edité par SAGE - 2020

This book was truly student-led in its design and development, and it incorporates digital marketing as central to what marketers do. It's a total package of resources, that combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductory marketing modules in a digital age.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing des médias sociaux / Tracy L. Tuten,... Michael R. Solomon,...

Livre | Tuten, Tracy L. (1967-....). Auteur | 2019 - 3e édition

Du même sujet

Le web marketing / Stéphane Bodier, Jocelyne Kauffmann

Livre | Bodier, Stéphane (19..-....). Auteur | 2011

Le web marketing / Stéphane Bodier, Tiphaine Guerout

Livre | Bodier, Stéphane (19..-....). Auteur | 2017 - 3e édition mise à jour

Le web marketing est un nouveau métier, qui bouleverse toutes les règles du marketing classique. Chaque consommateur a des goûts, des moyens financiers, des aspirations qui lui sont propres et le web marketing permet de cibler ...

Digital marketing / Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick

Livre | Chaffey, Dave (1963-....). Auteur | 2016 - 6th edition

Now in its sixth edition, Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media and technology to meet their marketing goals. Dig...

Marketing tactique : actionnez les bons leviers pour démultiplier vos vente...

Livre | Drouet, Kevin (19..-....) - responsable marketing digital. Auteur | 2022

"Le développement des technologies numériques a conduit à l'émergence de nouvelles théories, d'outils novateurs et de bonnes pratiques dans le domaine du marketing. Autant de leviers puissants à portée de main, mais encore ...

Contemporary issues in digital marketing / edited by Outi Niininen

Livre | Niininen, Outi. Éditeur scientifique | 2022

La quatrième de couverture indique : "This book presents a comprehensive overview of the key topics, best practices, future opportunities and challenges in the Digital Marketing discourse. With contributions from world-renowned e...

Marketing 4.0 : moving from traditional to digital / Philip Kotler, Hermawa...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2017

Chargement des enrichissements...