Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing des services / Christopher Lovelock,... Jochen Wirtz,... Denis La...

Livre | Lovelock, Christopher H. (1940-2008). Auteur | 2004 - 5e édition

Marketing des services : stratégie, outils, management / Christopher Lovelo...

Livre | Lovelock, Christopher H. (1940-2008). Auteur | 1999

Services marketing : people, technology, strategy / Christopher Lovelock, J...

Livre | Lovelock, Christopher H. (1940-2008). Auteur | 2004 - 5th international edition

Du même sujet

Marketing des services / Christopher Lovelock,... Jochen Wirtz,... Denis La...

Livre | Lovelock, Christopher H. (1940-2008). Auteur | 2004 - 5e édition

Services marketing : people, technology, strategy / Christopher Lovelock, J...

Livre | Lovelock, Christopher H. (1940-2008). Auteur | 2004 - 5th international edition

Services marketing : text and cases / Steve Baron, Kim Harris, Toni Hilton

Livre | Baron, J. Steve. Auteur | 2009 - 3rd ed.

Introduction. The contemporary context. Service goals: the use of metaphors. Customer interactions in services. Consumer experiences. Service design. Service employees as operant resources. Service quality and customer satisfactio...

La vente complexe : comment passer d'une vente de produits à une vente de s...

Livre | Dugas, Laurent (1961-....). Auteur | 2003

Le marketing des services / Denis Lapert, Annie Munos

Livre | Lapert, Denis (1947-....). Auteur | 2009 - [2e édition]

Services marketing : integrating customer focus across the firm / Alan Wils...

Livre | Wilson, Alan. Auteur | 2012 - 2nd European edition

This second European edition focuses on the development of customer relationships through quality service. Reflecting the increasing importance of the service economy, "Services Marketing" puts the customer's experience of service...

Chargement des enrichissements...