Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing scales handbook. Volume III : a compilation of multi-item measure...

Livre | Bruner, Gordon C. (1954-....). Auteur | 2001

Du même sujet

Marketing scales handbook. Volume III : a compilation of multi-item measure...

Livre | Bruner, Gordon C. (1954-....). Auteur | 2001

The handbook of brand management scales / Lia Zarantonello and Véronique Pa...

Livre | Zarantonello, Lia. Auteur | 2016

Statistics for business and economics / Paul Newbold,...William L. Carlson,...

Livre | Newbold, Paul (1945-....). Auteur | 2010 - 7th edition

The authors demonstrate how statistical results provide insights into business decisions and present solutions to contemporary business problems. New cases and more than 350 real business examples and memorable exercises, 150 of w...

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Quantitative methods for business, management & finance / Louise Swift & Sa...

Livre | Swift, Louise. Auteur | 2010 - Third edition

This text is a complete course for undergraduate business studies students. It is a comprehensive text and provides all that any students new to quantitative methods needs, whatever their abilities

L' enseignement supérieur en transition : propositions pour l'avenir / coor...

Livre | Denis, Jean-Philippe (1972-....). Directeur de publication | 2024

Le paysage universitaire est en pleine transformation. Les différentes réformes à l'œuvre bouleversent l'organisation des établissements et favorisent la transformation des pratiques d'enseignement et de gestion des activités. L'U...

Chargement des enrichissements...