Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

Overcrowded : designing meaningful products in a world awash with ideas / R...

Livre | Verganti, Roberto. Auteur | 2016

"A more powerful innovation, which seeks to discover not how things work but why we need things. The standard text on innovation advises would-be innovators to conduct creative brainstorming sessions and seek input from outsiders ...

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Back to the essence : design guidelines for minimalist graphics

Livre | 2020 - First edition.

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Concevoir un produit facile à utiliser : adapter les technologies à l'homme...

Livre | Brangier, Éric (1963-....). Auteur | 2003

La 4e de couverture indique : Cet ouvrage se centre sur l'utilisation des produits et fournit les connaissances nécessaires à la compréhension, la conception et l'évaluation de leur facilité d'usage ou "utilisabilité". Il ab...

Chargement des enrichissements...