Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

La relation client : pour une meilleure performance de l'entreprise / Carol...

Livre | David, Caroline. Auteur | 2001

Customer relationship management : concepts and tools / Francis Buttle

Livre | Buttle, Francis. Auteur | 2004

"The book views customer relationship management as the core business strategy that integrates internal processes and functions, and external networks, to create and deliver value to targeted customers at a profit. Customer relati...

Le management de la valeur client : comment optimiser la rentabilité de vos...

Livre | Allard, Christophe. Auteur | 2002

Gestion de la relation client / René Lefébure, Gilles Venturi

Livre | Lefébure, René. Auteur | 2004 - [2e] édition 2005

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller et Alexander Cherne...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2022 - 16e edition

The 16th edition of Marketing Management builds on the classic examples, core concepts, and logical structure that made the first edition a landmark text. Much has changed since the 15th edition was published. Ongoing globalizatio...

Chargement des enrichissements...