Marketing research with IBM SPSS statistics : a practical guide / Karine Charry, Kristof Coussement, Nathalie Demoulin and Nico Heuvinck

Livre

Coussement, Kristof (1982-....). Auteur | Demoulin, Nathalie (19..-....) - économie et management. Auteur | Charry, Karine. Auteur

Edité par Routledge. Oxon, England - 2016

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing research with SAS Enterprise Guide / Kristof Coussement, Nathalie...

Livre | Coussement, Kristof (1982-....). Auteur | 2011

Marketing research with IBM® SPSS statistics : a practical guide

Archive ouverte: Type de document indéfini

Charry, Karine | 2016-07

International audience

L'expérience client dans un contexte omni-canal, un concept multidimensionn...

Archive ouverte: Article de revue

Demoulin, Nathalie | 2016

International audience

Du même sujet

Marketing research with SAS Enterprise Guide / Kristof Coussement, Nathalie...

Livre | Coussement, Kristof (1982-....). Auteur | 2011

Méthodes statistiques de l'économie et de la gestion. Tome 4, Économétrie d...

Livre | Delsart, Virginie (1977-....). Auteur | 2020

La 4ème de couverture indique : "Le domaine des variables qualitatives a longtemps été un parent pauvre de l'économétrie. Mais, dans le dernier tiers du XXe siècle, il a connu un considérable gain d'intérêt sous l'effet d...

Marketing research : methodological foundations / Gilbert A. Churchill, Jr....

Livre | Churchill, Gilbert A.. Auteur | 2002 - 8th ed.

MR / Tom J. Brown, Tracy A. Suter

Livre | Brown, Tom J. (19..-....) - auteur en marketing. Auteur | 2014 - 2[nd] student ed.

Marketing research : a concise introduction / Bonita Kolb

Livre | Kolb, Bonita M.. Auteur | 2018 - 2nd edition.

Essential to any student of the discipline, this book offers a comprehensive, applied approach to understanding and designing market research. Balancing the fundamental quantitative methodologies and theoretical structures with pr...

New methods of market research and analysis / G. Scott Erickson

Livre | Erickson, G. Scott (19..-....). Auteur | 2017

New Methods of Market Research and Analysis prepares readers for the new reality posed by big data and marketing analytics. While connecting to traditional research approaches such as surveys and focus groups, this book shows how ...

Chargement des enrichissements...