Communication excellence : how to develop, manage and lead exceptional communications / Ralph Tench, Dejan Verčič, Ansgar Zerfass, Ángeles Moreno, Piet Verhoeven

Livre

Tench, Ralph. Auteur | Verčič, Dejan (19..-....). Auteur | Zerfass, Ansgar. Auteur | Moreno López, Ángeles. Auteur | Verhoeven, Piet. Auteur

Edité par Palgrave Macmillan - 2017

Exploring the implications of 10 years of data from more than 21,000 communication professionals across Europe, combined with case studies and interviews with chief communication officers from top European companies and organisations, this book provides an insight into how to build, develop and lead excellent communication. Communication Excellence presents a culmination of research and best practice models, covering strategic communication, the impact on reputation, crisis, mediatisation, organisational culture, new digital, social and mobile media as well as the development of professionalization. Providing clear guidance on the difference between normal and excellent communications departments, the book shows readers how communication can effectively influence and support the organisation and positively fit within the business strategy of today's global and changing markets. The study behind this book, the European Communication Monitor, is known as the most comprehensive provider of reliable data in the communication field worldwide

Introduction. Part I : Connected Organisations. Commandment 1: Globalised. Commandment 2: Mediatised. Commandment 3: Reflective. Part II: Influential Departments. Commandment 4: Embedded. Commandment 5: Datafied. Commandment 6: Strategised. Part III: Ambitious Professionals. Commandment 7: Sagacious. Commandment 8: Linked. Commandment 9: Solid. Epilogue: The Future Of Excellent Communication: From A Soft To A Hard Discipline. Appendix: About the European Communication Monitor And Its Methodology.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

The global public relations handbook : theory, research, and practice / edi...

Livre | Sriramesh, Krishnamurthy. Éditeur scientifique | 2020 - Third edition.

La quatrième de couverture indique : "In this third edition, The Global Public Relations Handbook: Theory, Research, and Practice offers state-of-the-art discussions of the global public relations industry, blending research-base...

Routledge Handbook of Strategic Communication / Edited by Derina Holtzhause...

Livre | Holtzhausen, Derina. Éditeur scientifique | 2020

Du même sujet

Grammaire, vocabulaire du test TOEIC® : les guides officiels du test TOEIC®...

Livre | Harvey, Cassandra. Auteur | 2018

La bible officielle du test TOEIC® : le meilleur tout-en-un pour réussir ! ...

Livre | Harvey, Cassandra. Auteur | 2022

Une préparation complète aux 7 parties du test : tout ce qu'il faut savoir sur le test : zoom sur chaque partie et les conseils pour réussir ; toutes les règles de grammaire et les exercices pour s'entraîner ; le vocabulaire incon...

Les tests TOEIC® officiels corrigés : pour se tester en vrai ! / [élaboré p...

Livre | 2017

Grammaire, vocabulaire du test TOEIC® : pour maximiser votre score ! / Cass...

Livre | Harvey, Cassandra. Auteur | 2022

"L'outil indispensable pour parfaire votre niveau en grammaire, acquérir du vocabulaire et augmenter votre score au test TOEIC® : toutes les règles de grammaire et les exercices pour s'entraîner ; le vocabulaire incontournable ...

La communication interne des entreprises / Nicole d'Almeida, Thierry Libaer...

Livre | Almeida, Nicole d'. Auteur | 2018 - 8e édition

La 4e de couv. indique : "Vous souhaitez analyser les enjeux actuels de la communication interne des entreprises ? Ce livre définit les objectifs, les outils et la stratégie de communication des entreprises en examinant les cond...

Vers davantage d'éthique en communication : notions et outils pour mettre e...

Livre | Catellani, Andrea (19..-....). Auteur | 2017

La 4è de couv. indique : "Las des dérives, le citoyen est en quête d'authenticité de la part des organisations publiques ou privées, commerciales ou associatives. Il recherche l'intégrité, la transparence, l'équité dans l...

Du même domaine

The practice of research : how social scientists answer their questions / S...

Livre | Khan, Shamus Rahman (19..-....). Auteur | 2014

Économie et société. Tome premier / Max Weber

Livre | Weber, Max (1864-1920) - économiste, sociologue et philosophe. Auteur | 1971

Cycles de vie et générations / Denis Kessler,... et André Masson,..., Eds

Livre | 1985

La religion pour mémoire / Danièle Hervieu-Léger

Livre | Hervieu-Léger, Danièle (1947-....). Auteur | 1993

Connaître et juger autrui : une introduction à la cognition sociale / Vince...

Livre | Yzerbyt, Vincent (1961-....). Auteur | 1996

Les règles de la méthode sociologique / Emile Durkheim

Livre | Durkheim, Émile (1858-1917). Auteur | 1999 - 10e édition

Chargement des enrichissements...