Consumer behavior in Asia : issues and marketing practice / T.S. Chan

Livre

Chan, Tsang-sing (1950-). Éditeur scientifique

Edité par Routledge, Taylor & Francis Group - 2016

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

International relations of Asia / edited by David Shambaugh and Michael Yah...

Livre | 2009

Introduction. International relations in Asia / David Shambaugh. Legacies and theories. The evolving Asian system / Samuel S. Kim ; Theoretical perspectives on international relations in Asia / Amitav Acharya. The role of external...

Before the West : the rise and fall of eastern world orders / Ayse Zarakol.

Livre | Zarakol, Ayse. - New edition.

'Before the West' presents the first comprehensive account of the international relations in 'the East', weaving together histories of the regions we today call East Asia, Central Asia, Eurasia (Russia), the Middle East and South ...

The new generation Z in Asia : dynamics, differences, digitalization / edit...

Livre | 2020

"This book is the first to compare the Asiatic Generation Z (born 1990-1995) in terms of country and culture specific drivers and characteristics based on interdisciplinary and international scientific research. Although Asia has ...

Le comportement du consommateur / Joël Brée

Livre | Brée, Joël (1960-....) - enseignant-chercheur en sciences de gestion. Auteur | 1994

Consumption & generational change : the rise of consumer lifestyles / Ian R...

Livre | 2017

La voix des consommateurs : affirmation, impuissance ou ambivalence ? / étu...

Livre | Brodin, Oliviane (19..-....) - directrice de thèse. Directeur de publication | 2021

Que nous disent les diverses formes de vengeance des consommateurs et comment les produits ou les marques leur servent-ils à forger des superstitions ? Pourquoi certains s'adonnent-ils au binge drinking et d'autres expriment-ils ...

Chargement des enrichissements...