Promotion des ventes : du 13 à la douzaine à la fidélisation / Pierre Desmet

Livre

Desmet, Pierre (1954-....). Auteur

Edité par Dunod. [Paris] - 2002 - 2e édition

Autres documents dans la collection «Gestion sup (Paris)»

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing direct : concepts et méthodes / Pierre Desmet,...

Livre | Desmet, Pierre (1954-....). Auteur | 1997 - [Nouv. éd.]

Marketing direct : concepts et méthodes / Pierre Desmet

Livre | Desmet, Pierre (1954-....). Auteur | 2005 - 3e édition

Promotion des ventes : du 13 à la douzaine à la fidélisation / Pierre Desme...

Livre | Desmet, Pierre (1954-....). Auteur | 2007 - 2e édition

Du même sujet

Promotion des ventes : du 13 à la douzaine à la fidélisation / Pierre Desme...

Livre | Desmet, Pierre (1954-....). Auteur | 2007 - 2e édition

Leading the sales force : a dynamic management process / René Y. Darmon

Livre | Darmon, René Y.. Auteur | 2007

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspect...

Livre | Belch, George Edward. Auteur | 2015 - 10e édition

The SPIN® selling fieldbook : practical tools, methods, exercises, and reso...

Livre | Rackham, Neil (1942-....). Auteur | 1996

Marketing plans : what to know and do to make a successful plan / Ian Linto...

Livre | Linton, Ian. Auteur | 2011

Introduction : what makes a brilliant marketing plan?. Speed up product development. Launch a new product. Add value with service. Educate the market. Reposition a company. Take your business online. Make the most of social media....

Marketing communications : discovery, creation and conversations / Chris Fi...

Livre | Fill, Chris. Auteur | 2016 - 7th edition

La 4e de couv. indique : "This seventh edition of Marketing Communications provides both a rich source of theory and an invaluable insight into how brands create communications and engage audiences in brand conversations. With con...

Chargement des enrichissements...