Assortment and merchandising strategy : building a retail plan to improve shopper experience / Constant Berkhout

Livre

Berkhout, Constant. Auteur

Edité par Palgrave Macmillan - 2019

1. Integration of Assortment and Merchandising. 2. Assortment Size and Space. 3. Composition of Assortment. 4. Ways of Organising Assortment. 5. Shopper Characteristics. 6. Shopping Missions. 7. Retailer Assortment and Merchandising Plan. 8. Universal Merchandising Guidelines. 9. Category Merchandising Role Model. 10. Communication Model. 11. Path to Shopper Delight.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Retailing management.

Livre | Levy, Michael (1950-) - Eleventh edition

'Retailing Management' highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past several years. In keeping with market-leading tradition, the eleventh edition focuses on key strategic issues with an em...

Le guide du merchandising / Jacques Dioux

Livre | Dioux, Jacques. Auteur | 2003

El merchandising : rentabilidad y gestión del punto de venta / J.E. Masson,...

Livre | Masson, Jean-Émile. Auteur

Le merchandising opérationnel : gérer, optimiser et rentabiliser : les asso...

Livre | Blintzowsky, Gérard. Auteur | 2005

La 4e de couv. indique : "Les techniques de merchandising ont pour but d'améliorer la rentabilité d'un point de vente quels que soient sa taille et son secteur, et qu'il soit généraliste ou spécialisé. Conçu pour aider les respons...

La science du shopping : comment le merchandising influence l'achat / Paco ...

Livre | Underhill, Paco. Auteur | 2004

Chargement des enrichissements...