Brand management : co-creating meaningful brands / Michael Beverland

Livre

Beverland, Michael B.. Auteur

Edité par SAGE - 2021 - Second edition.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Brand management : co-creating meaningful brands / Michael Beverland

Livre | Beverland, Michael B.. Auteur | 2018

Du même sujet

How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp

Livre | Sharp, Byron. Auteur | 2010

Managing brands in 4D : understanding perceptual, emotional, social and cul...

Livre | Pogorzelski, Jacek. Auteur | 2018

Brand management : mastering research, theory and practice / Tilde Heding, ...

Livre | Heding, Tilde. Auteur | 2020 - Third Edition.

La quatrième de couverture indique : "Brand Management: Mastering Research, Theory and Practice is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Goin...

Ingredient branding : making the invisible visible / Philip Kotler, Waldema...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2010

Construire une marque leader : comment faire s'épanouir la relation entre u...

Livre | Goblet, Yves. Auteur | 2014

La 4e de couverture indique : "Lorsqu'une entreprise perd des parts de marché, c'est souvent parce qu'elle a «oublié» de s'intéresser au consommateur. Et donner une orientation marketing à son entreprise pour construire une ma...

Disruptive branding : how to win in times of change / Jacob Benbunan, Gabor...

Livre | Benbunan, Jacob. Auteur | 2019

Introduction : why it is vital to explore disruptive branding. Convergence and divergence : what change means for brands. What makes you tick : define what drives your organization. Strategy made visible : bring your idea alive th...

Chargement des enrichissements...