Marketing 5.0 : technology for humanity / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Livre

Kotler, Philip (1931-....). Auteur | Kartajaya, Hermawan (1947-....). Auteur | Setiawan, Iwan (19..-....). Auteur

Edité par Wiley - 2021

"Famous for inventing 'The 4 P's of Marketing' Professor Phil Kotler's textbooks have trained generations of marketers in the basics of this challenging discipline. In Marketing 5.0 he explains the greatest problem facing marketers today how to integrate three major movements that are changing global markets and customer behavior: Dramatic advances in technology such as AI, Sensors, and the Internet of Things, which are enabling extreme forms of customer targeting and personalization; Dramatic shifts in customer behavior, such as Whatever-Whenever-Wherever (WWW) and the differences between Generations X, Y, Z, and Alpha; And dramatic shifts in business models such as Everything as a Service, Physical/Digital business models. His solution to integrating these challenging forces is Technology for Humanity--finding ways to use technology to advance Customers' non-material needs, and satisfy material desires in ways that also uplift the human spirit, and honor larger human goals, such as justice and environmental protection. Marketers are struggling to cope with the digital transformation of business and the changing behavior of customers. Marketing 5.0 explains how marketers can use technology to address customers' deepest needs, and make a difference."--

Welcome to marketing 5.0 : technology for humanity. Generation gap : marketing to Baby Boomers, X, Y, Z, and Alpha. Prosperity polarization : creating inclusivity and sustainability for society. Digital divide : making tech personal, social, and experiential. The digital-ready organization : one strategy doesn't fit all. The next tech : it's time for human-like technologies to take off. The new CX : machines are cool, but humans are warm. Data-driven marketing : building a data ecosystem for better targeting. Predictive marketing : anticipating market demand with proactive action. Contextual marketing : making a personalized sense-and-respond experience. Augmented marketing : delivering tech-empowered human interaction. Agile marketing : executing operations at pace and scale.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing 4.0 : moving from traditional to digital / Philip Kotler, Hermawa...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2017

Marketing 4.0 : le passage au digital / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, ...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2017

Marketing 4.0 : l'ère du digital / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan ...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2020 - 2e édition

Depuis la parution de Marketing 3.0, l'ouvrage de référence qui a conduit de nombreux professionnels à s'engager sur le chemin du marketing axé sur l'humain, les spécialistes du marketing ont développé de nouvelles technolo...

Du même sujet

Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra,...

Livre | Malhotra, Naresh K.. Auteur | 2010 - 6th ed., Global ed.

Digital influence on consumer habits : marketing challenges and opportuniti...

Livre

Readers will learn service quality, peer pressure, online reviewers' effect in the digital environment to aid in understanding the various risks and challenges involved in the digital environment, with examples of changing busines...

Communication des entreprises : stratégies et pratiques / Liliane Demont-Lu...

Livre | 2006 - [2e édition]

Manager la génération Z : mieux appréhender les nouveaux comportements / Él...

Livre | Gentina, Élodie (1982-....). Auteur | 2023

"La génération Z (née entre 1995 et 2010) représente aujourd’hui un tiers de la population mondiale. Connectée, agile et porteuse d’une nouvelle vision du monde, elle exprime des préoccupations fortes, complexes et parfois contrad...

Le luxe à l'avant-garde des transformations digitales : champion du Web 2.0...

Livre | Calmels, Patrick (19..-....) - spécialiste du luxe. Auteur | 2023

Trente ans de fertilisation croisée entre le triangle d'or de la Silicon Valley (Palo Alto, Mountain View, San Francisco) et celui du luxe (avenue Montaigne, rue Cambon, place Vendôme) ont permis aux acteurs de ce secteur de se pl...

Travailler à l'ère post-digitale : à quoi ressemblera le travail en 2030 ? ...

Livre | Turcq, Dominique (1950-....). Auteur | 2019

La 4e de couverture indique : "Comment réconcilier travail et société dans un monde en pleine évolution ? L'intelligence artificielle va-t-elle détruire le travail et dissoudre dans les algorithmes le contrat social ? ou au c...

Chargement des enrichissements...