Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Negotiation preparation in a global world : symptoms of success and failure...

Livre | Rudd, Jill E.. Auteur | 2020

"Negotiation Preparation in a Global World guides the reader through a series of issues to consider in building international and intercultural business negotiation skills. It takes the approach of examining failed business negoti...

Du même sujet

Working GlobeSmart : 12 people skills for doing business across borders / E...

Livre | Gundling, Ernest. Auteur | 2010

"Learn how to apply a new set of cultural competencies to successfully cross national or cultural boundaries. Working GlobeSmart shows how global people skills add value to global business and captures the essence of what global l...

( Se) construire dans l'interlangue : perspectives transatlantiques sur le ...

Livre | Bonnet-Falandry, Françoise (1950-....). Directeur de publication | 2015

International business / Simon Collinson, University of Birmingham, Rajnees...

Livre | Collinson, Simon. Auteur | 2020 - Eighth edition.

"We have continued to evolve the structure and content of this textbook in step with the rapidly changing world of international business. This includes completely revising several key chapters, including Chapter 6, on Internation...

Financial accounting / Jerry J. Weygandt, Paul D. Kimmel, Donald E. Kieso

Livre | Weygandt, Jerry J.. Auteur | 2011 - IFRS ed.

La communication interne des entreprises / Nicole d'Almeida, Thierry Libaer...

Livre | Almeida, Nicole d'. Auteur | 2018 - 8e édition

La 4e de couv. indique : "Vous souhaitez analyser les enjeux actuels de la communication interne des entreprises ? Ce livre définit les objectifs, les outils et la stratégie de communication des entreprises en examinant les condit...

Vers davantage d'éthique en communication : notions et outils pour mettre e...

Livre | Catellani, Andrea (19..-....). Auteur | 2017

La 4è de couv. indique : "Las des dérives, le citoyen est en quête d'authenticité de la part des organisations publiques ou privées, commerciales ou associatives. Il recherche l'intégrité, la transparence, l'équité dans l...

Chargement des enrichissements...