A framework for marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Livre

Kotler, Philip (1931-....). Auteur | Keller, Kevin Lane (1956-....). Auteur

Edité par Pearson Prentice Hall - 2009 - 4th ed.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

Marketing management / [Philip Kotler, Kevin Lane Keller]

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2006 - 12e édition [française]

Marketing management / Philip Kotler,... Kevin Lane Keller,...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2009 - 13th ed.

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady... [...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2009 - [1re édition européenne]

Du même sujet

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Mal...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2019 - 4th European edition

"The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller – an encyclopedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rig...

Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady... [...

Livre | Kotler, Philip (1931-....). Auteur | 2009 - [1re édition européenne]

Strategic marketing : a European approach / Jean-Jacques Lambin

Livre | Lambin, Jean-Jacques (1933-....). Auteur | 1993

Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity ...

Livre | Keller, Kevin Lane (1956-....). Auteur | 2013 - 4th edition

L' Europe, une mauvaise marque ? / Georges Lewi

Livre | Lewi, Georges (1950-....). Auteur | 2006

Le commerce et la distribution en Europe / Patrick Molle

Livre | Molle, Patrick. Auteur | 1992

Chargement des enrichissements...