Configurations of social media‐enabled strategies for open innovation, firm performance, and their barriers to adoption

Archive ouverte : Article de revue

Barlatier, Pierre‐jean | Josserand, Emmanuel | Hohberger, Jan | Mention, Anne‐laure

Edité par HAL CCSD ; Wiley

International audience

Consulter en ligne

Suggestions

Du même auteur

Le e-management : vers l'entreprise virtuelle ? / S. Bellier, H. Isaac, E. ...

Livre | Enlart, Sandra. Auteur | 2002

Manager par la marque / Jean Baptiste Coumau, Jean-François Gagne et Emmanu...

Livre | Coumau, Jean-Baptiste. Auteur | 2004

Du même sujet

Ethics and cancer: main theme in human and social sciences in a first-degre...

Archive ouverte: Article de revue

Aiguier, G. | 2013-06-15

International audience

Reinventing science and technology entrepreneurship education: The role of ...

Archive ouverte: Article de revue

Yami, Saïd | 2021-03

International audience

« Conciliation vie privée vie professionnelle » : plusieurs termes pour une...

Archive ouverte: Article de revue

Verstaevel, N. | 2020-12-31

The role of the leverage effect in the price discovery process of credit ma...

Archive ouverte: Article de revue

Zimmermann, Paul | 2021-01-31

Combating climate change and controlling energy demand: introduction to the...

Archive ouverte: Article de revue

Aubrée, Loïc | 2017-07-28

International audience

New indices to characterize drawing behavior in humans (Homo sapiens) and c...

Archive ouverte: Article de revue

Martinet, Lison | 2021

International audience

Chargement des enrichissements...