Effectiveness of CSR communication: The roles of ethical labels, priori CSR record, and consumer skepticism

Archive ouverte : Proceedings / Recueil de communications

Du, S. | Janssens, Cecile Ajw | Swaen, Valérie

Edité par HAL CCSD

International audience

Consulter en ligne

Suggestions

Du même auteur

Les perceptions des consommateurs sur les crises d’entreprise: Etude des li...

Archive ouverte: Proceedings / Recueil de communications

Janssens, Cecile Ajw | 2017

International audience

L' étude de la relation client / Jacques Angot, Ruben Chumpitaz, Valérie Sw...

Livre | Angot, Jacques. Auteur | 2009

Sustainable Buyer Behavior in Value Chains: Determinants and Marketing Impl...

Archive ouverte: Type de document indéfini

Grunwald, G. | 2020

International audience

Du même sujet

Ethics and cancer: main theme in human and social sciences in a first-degre...

Archive ouverte: Article de revue

Aiguier, G. | 2013-06-15

International audience

Reinventing science and technology entrepreneurship education: The role of ...

Archive ouverte: Article de revue

Yami, Saïd | 2021-03

International audience

« Conciliation vie privée vie professionnelle » : plusieurs termes pour une...

Archive ouverte: Article de revue

Verstaevel, N. | 2020-12-31

The role of the leverage effect in the price discovery process of credit ma...

Archive ouverte: Article de revue

Zimmermann, Paul | 2021-01-31

Combating climate change and controlling energy demand: introduction to the...

Archive ouverte: Article de revue

Aubrée, Loïc | 2017-07-28

International audience

New indices to characterize drawing behavior in humans (Homo sapiens) and c...

Archive ouverte: Article de revue

Martinet, Lison | 2021

International audience

Chargement des enrichissements...