Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même auteur

The competitive advantage of nations / Michael E. Porter

Livre | Porter, Michael E. (1947-....) - économiste. Auteur | 1990

Competitive advantage : creating and sustaining superior performance / Mich...

Livre | Porter, Michael E. (1947-....) - économiste. Auteur | 1985

Competitive advantage : creating and sustaining superior performance / Mich...

Livre | Porter, Michael E. (1947-....) - économiste. Auteur | 1985 - 1st Free Press Export edition 2004.

Du même sujet

International financial management / Cheol S. Eun, Bruce G. Resnick

Livre | Eun, Cheol S.. Auteur | 2018 - 8e éd.

"International Financial Management provides students with a foundation for analysis that will serve them well in their careers ahead. The decision-making process is presented through the text with the goal of teaching students ho...

International financial management / Cheol S. Eun, Bruce G. Resnick, Tuugi ...

Livre | Eun, Cheol S.. Auteur | 2024 - 10th edition

"International financial fanagement provides students with a foundation for analysis through a text that is well-organized, comprehensive, and provides up-to-date coverage of the topics. Like the first eight editions, it is writte...

Valuation : measuring and managing the value of companies : [University Edi...

Livre | Koller, Tim. Auteur | 2020 - 7e édition

"Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies, University Edition is filled with the expert guidance from McKinsey & Company that students and professors have come to rely on for over nearly three decades. Now in its s...

Stratégies d'entreprises en développement durable / ouvrage collectif sous ...

Livre | Reynaud, Emmanuelle (1969-....). Directeur de publication. Auteur | 2010

Good to great : why some companies make the leap... and others don't / Jim ...

Livre | Collins, James Charles (1958-....). Auteur | 2001

S'inspirer des start-up à succès / Adrien Tsagliotis

Livre | Tsagliotis, Adrien. Auteur | 2019 - 2e édition

"Pourquoi Ben Silbermann prend-t-il le temps de déjeuner chaque semaine avec un utilisateur de Pinterest ? Pourquoi Brian Chesky, dirigeant d'Airbnb, a-t-il choisi d'abandonner son appartement pour aller dormir chez ses clients ?...

Chargement des enrichissements...