Lead and disrupt : how to solve the innovator's dilemma / Charles A. O'Reilly III and Michael L. Tushman

Livre

O'Reilly, Charles A. (1942-....). Auteur | Tushman, Michael L. Auteur

Edité par Stanford Business Books, an imprint of Stanford University Press. Stanford, California - 2016

Today's innovation puzzle. Explore and exploit. Achieving balance with innovation streams. Six innovation stories. Getting it right versus almost right. What it takes to become ambidextrous. Leaders (and their teams) as linchpins. Leading change and strategic renewal.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

Good to great : why some companies make the leap... and others don't / Jim ...

Livre | Collins, James Charles (1958-....). Auteur | 2001

Gérer les crises avec les média sociaux ? : une approche pluridisciplinaire...

Livre | Rizza, Caroline (19..-....). Directeur de publication | 2022

Lors d’un évènement majeur, les citoyens mobilisent les media sociaux pour obtenir ou partager des informations, prendre des nouvelles de proches, exprimer leur solidarité ou encore organiser une réponse à la crise. En France...

The little black book of innovation : how it works, how to do it / Scott D....

Livre | Anthony, Scott D.. Auteur | 2012

My innovation journey. Laying the foundation. The innovation imperative. The master's of innovation. The Mount Rushmore of innovation. Innovation's seven deadly sins. The 28-day innovation program. Discovering opportunities. Bluep...

La communication de crise à l'ère du numérique : stratégies, processus et p...

Livre | Ivanov, Ivan (1980-....). Auteur | 2021

Cet ouvrage est le fruit de travaux de recherche menés depuis plus de 10 ans dans le domaine des relations publiques et de la communication organisationnelle. Il présente les grands concepts qui irriguent le champ de la communic...

Winning at innovation : the A-to-F model / Fernando Trías de Bes & Philip K...

Livre | Trías de Bes, Fernando (1967-....). Auteur | 2015

Chargement des enrichissements...