Family business as paradox / Amy Schuman, Stacy Stutz and John L. Ward

Livre

Schuman, Amy. Auteur

Edité par Palgrave Macmillan. Houndmills, Basingstoke, Hampshire, New York - 2010

Acknowledging both. Which to choose : family or business?. Tradition and change in family firms. Predictable paradoxes across the generations. Predictable conflicts in the intersections. Managing both. A continuum for addressing paradoxes. One key tool: the polarity map(tm). Experience the power of paradox. Appendix A: historical perspective on paradox. Appendix B: paradoxes in business literature. Appendix C: family first : business first assessment. Appendix D: more on polarity maps(tm).

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Une erreur est survenue lors de l'évaluation du format d'affichage.
Une erreur est survenue lors de l'évaluation du format d'affichage.
Une erreur est survenue lors de l'évaluation du format d'affichage.
Une erreur est survenue lors de l'évaluation du format d'affichage.
Une erreur est survenue lors de l'évaluation du format d'affichage.
Une erreur est survenue lors de l'évaluation du format d'affichage.
Chargement des enrichissements...