Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business / Jay Conrad Levinson

Livre

Levinson, Jay Conrad (19..-....). Auteur

Edité par Houghton Mifflin. Boston - 2007 - 4e édition, entièrement revue et augmentée

Description de l'éditeur disponible à l'adresse

The guerrilla approach. What is guerrilla marketing today?. The need for guerrilla marketing. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing. Developing a guerrilla marketing plan. Developing truly creative marketing. Selecting the most lethal marketing methods. Secrets of saving marketing money. Research : the starting point of a guerrilla marketing campaign. Minimedia marketing. Truths about minimedia marketing. Maximedia marketing. Guerrilla-style maximedia marketing. New-media marketing. E-media marketing. Info-media marketing. Human-media marketing. Nonmedia marketing. The nature of the guerrilla. Guerrilla company attributes. Guerrilla company attitudes. Guerrilla marketing psychology. The 200 weapons of guerrilla marketing. Acknowledgements. Informational arsenal for guerrillas. Index.

Vérification des exemplaires disponibles ...

Se procurer le document

Vérification des exemplaires disponibles ...

Suggestions

Du même sujet

Le grand manuel du TAGE MAGE® : 18 tests, 200 fiches, 2 400 vidéos / Arnaud...

Livre | Sévigné, Arnaud. Auteur | 2023 - 8e édition

Cas de stratégie de petites et moyennes entreprises / coordonné par Michel ...

Livre | 2001

Comment les entreprises naissent, se développent et disparaissent ? / Gille...

Livre | Lecointre, Gilles (1951-....). Auteur | 2016

Qu'est-ce qui fait qu'une PME décolle, se développe et donc embauche ? Tous les politiques attendent des réponses. Pour faire baisser le chômage, pour relancer l'économie. Depuis 10 ans, Gilles Lecointre affine ses recherches...

Guerrilla marketing research : marketing research techniques that can help ...

Livre | Kaden, Robert J.. Auteur | 2006

Stratégies des PME et intelligence économique : une méthode d'analyse du be...

Livre | Salles, Maryse (19..-....) - enseignante-chercheuse en informatique. Auteur | 2003

Company of one : why staying small is the next big thing for business / Pau...

Livre | Jarvis, Paul. Auteur | 2020

Company of One is a refreshing new approach to running a business that focuses on getting better rather that bigger

Chargement des enrichissements...