The role of supplier performance in building customer trust and loyalty: A cross-country examination

Archive ouverte : Article de revue

Paparoidamis, Nicholas | Katsikeas, Constantine | Chumpitaz, Ruben

Edité par HAL CCSD ; Elsevier

International audience

Consulter en ligne

Suggestions

Du même auteur

Global brand ownership: The mediating roles of consumer attitudes and brand...

Archive ouverte: Article de revue

Bartsch, Fabian | 2016-09

International audience

The impact of service/product performance and problem-solving on relationsh...

Archive ouverte: Article de revue

Chumpitaz, Ruben | 2020-04-10

International audience. Purpose The purpose of this paper is to merge service and product quality concepts as well as problem-solving capabilities and relationship satisfaction into an integrative model and empirica...

Marketing stratégique et opérationnel : du marketing à l'orientation marché...

Livre | Lambin, Jean-Jacques (1933-....). Auteur | 2005 - 6e édition

Dans le nouvel environnement macro-marketing de l'entreprise, le concept d'orientation-marché doit remplacer la conception traditionnelle du marketing basé sur le paradigme des 4 P (Product, Price, Promotion, Place). Cette nécessa...

Chargement des enrichissements...